Strategisk kunskap för yrkesfolk

Pauser Media är mediaföretaget som sätter strategisk kunskap i fokus för att göra våra kunder framgångsrika i sitt arbete. Genom våra tidningar, konferenser, nyhetsbrev och nyhetssajter förser vi läsare och deltagare med såväl snabbfotad omvärldsbevakning som fördjupning inom respektive ämnesområde.

Företaget startade 1992 i Umeå, då under namnet Nordreportern och har sedan 2018 bytt namn till Pauser Media. Idag har Pauser Media drygt 20 anställa, merparten av medarbetarna finns i Stockholm men vi har också kontor i Umeå och Lund.

Vi är ett företag med framtidsvision och vi planerar att starta ett antal nya spännande produkter och projekt inom kort.

Vi är ett företag som fokuserar på tillväxt och engagemang! – Anders Pauser, Vd

Vill du arbeta på ett växande företag?

Att arbeta på Pauser Media är att delta i en spännande tillväxtresa inom mediaområdet. Älskar du att arbeta med media eller sälja media är vi arbetsplatsen för dig. Vår ambition är att starta ett antal nya produkter de kommande åren, kanske är du en av dem som vill hjälpa till?

Vi söker två säljare för event i Stockholm

Vill du bli en del av ett väl etablerat och växande företag med en framgångsrik säljorganisation? Nu har du ett gyllene tillfälle att bli en del av ett företag med framtidsvisioner. Vi är nyfikna på vem du är och tror att några av de här sakerna stämmer in på dig:

• Du har erfarenhet av försäljning är en fördel men ej ett krav.
• Du är tävlingsinriktad.
• Du är driven av att tjäna pengar.
• Du är lyhörd och lösningsorienterad.
• Du har viljan att utvecklas.
• Du gillar att ingå i ett team.

Arbetsuppgifter: 

Du kommer att arbete med en befintlig kundstock och ny-kundsbearbetning där du erbjuder fördjupande strategisk kunskap inom hållbarhet, kvalitet, it och ledarskap. Du gör det via telefon där du erbjuder deltagarplatser till våra väl inarbetade konferenser. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen.

Vi erbjuder:

Vi vill att du ska lyckas därför satsar vi på att du ska få rätt verktyg för att bli framgångsrik. Du kommer att få en introduktionsutbildning och få ständig feedback i din arbetsvardag. Vi erbjuder dig möjlighet att välja omfattning på din arbetstid i tjänsten, 7 timmar per dag är det vi rekommenderar för bäst ekonomiskt utfall. För oss är gemenskap viktigt och vi tror att tillsammans kan vi nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder vi vår personal kickoffer, friskvårdbidrag, tävlingar och luncher som den anställde kan ta del av.

Ansökan:

Lämna din ansökan nedan eller skicka din ansökan till Anna Pauser som även besvarar frågor om tjänsten: anna.p@nordreportern.se, 08-517 955 32.

Lämna din ansökan här

Här är vi som jobbar på Pauser Media

Anders Pauser
VD | 090-700 901
Gunnar Rydin
Ekonomiansvarig | 090-700 905
Catharina Byström
Redaktionschef, Chefredaktör Kvalitetsmagasinet
Kalle Anrell
Chefredaktör Telekom idag | 08-517 955 60
Ingar Lindholm
Chefredaktör Miljö & Utveckling | 08-517 955 61
Fredrik Lundell
Grafisk formgivare | 08-517 955 05
Kamilla Pfeiff
Grafisk formgivare | 08-517 955 79
Anna Pauser
Marknadsansvarig | 08-517 955 32
Rebecca Larsson
Marknadsassistent | 08-517 955 88
Lars Schön
Affärschef | 08-517 955 89
Jenny Hellström
Försäljningschef | 08-517 955 28
Johannes Pauser
Innesäljare event | 08-517 955 51
Lucas Sassi
Innesäljare event | 08-517 955 99
Christian Gilje
Innesäljare event | 08-517955 64
Heidi Stordahl
Innesäljare event | 08-517 955 96
Mathias Fagergren
Innesäljare event | 08-517 955 95
Andreas Belt
Prenumerationsansvarig | 08-517 955 08
Yvonne Scott
Innesäljare prenumeration | 08-517 955 55
Fredrik Westerdahl
Innesäljare prenumeration | 08-517 955 68
Mattias Malmi Pauser
Administrativ assistent | 08-517 955 57
Roy Reynaldo Penaranda
Innesäljare prenumeration (tjl) | 08-517 955 67
Mats Håkansson
Innesäljare event (tjl) | 08-517 955 13